مرکز logowiin لوگووین

fereidouni.org

https://negaryaghoobian.com/
دستگاه تولید زغال فشرده قلیان
پنج شنبه 27 شهريور 1399 ساعت | بازدید : 3230 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

درباره دستگاه تولید و ساخت زغال

دستگاه های تولید زغال مطابق با مزایای جدیدترین دستگاه قالب ریزی در جهان طراحی شده است که از جدیدترین سیستم پرس استفاده می کند ، روش قدیمی قالب گیری از تخلیه مواد آهسته ، سایش جدی و فرسوده ، مشکلات فنی ، لوازم جانبی گران قیمت ، کاملاً رها شده است. دستگاه پرس ذغال  به طور عمده دارای دو نوع است: دستگاه پرس مکانیکی  و دستگاه پرس هیدرولیک . هر نوع دستگاه های تولید زغال قلیان مزایای بسیار خوبی دارد. در اینجا ما عمدتاً به معرفی دستگاه پرس ذغال مکانیکی با جزئیات می پردازیم.

دستگاه ها بر اساس نوع محصول خروجی دسته بندی و طبقه بندی می شوند
  •     دستگاه پرس گردشی
  •     کوره زغال 6 جداره
  •     کوره زغال همرفتی
  •     کوره زغال جی پلاس
  •     کوره جداره ای (کبابی)
دستگاه های تولید زغال گردشی  یک نوع دستگاه زغال ساز پر قدرت با توانایی بالاست که قدرت تولید 500 تا 2000 کیلو زغال را در تایمی محدود دارد،این دستگاه از خاک زغال قلیان مجددا زغال تولید میکند،یکی از قابلیت های مورد توجه این دستگاه زغال ساز تنوع بالا در تولید انواع زغال به در اشکال مختلف هندسی است.
دستگاه کوره زغال 6 جداره است روند تولید زغال لیمو دمای یک نواختی به محصول برسد تا زغال تولیدی بسیار با کیفیت باشد و زغال های تولیدی را کاملا بدون شستگی و گاز گیری کامل تولید میکند و به خاطر 6 جداره بودن دستگاه مصرف انرژی بسیار پایینی دارد
دستگاه زغال فشرده که قادر به تولید 400 کیلوگرم تا 1 تن زغال در بازه زمانی بین 8 تا 10 ساعت است و از ویژگی اصلی دستگاه زغال فشرده ما این است که می تواند فقط با به کارگیری خاکه زغال، زغال کبابی و زغال قلیان را تولید کند. این زغال ها می تواند قلبی شکل، 8 گوشه، 6 گوشه، لوزی، سکه ای و … باشد.
 
 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


شهرک صنعتی قرچک , مشاور املاک شهرک صنعتی قرچک , خرید سوله در شهرک صنعتی قرچک
چهار شنبه 26 شهريور 1399 ساعت | بازدید : 3305 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

شهرک صنعتی قرچک

قرچک در سال ۱۳۲۰، ۱۶۷ نفر جمعیت داشته قرچک به علت مهاجرپذیری فراوان، رشد خود را به شهر به‌سرعت پیموده‌است. وجه تسمیهٔ آن به سبب وجود پست بازرسی روس‌ها در جریان جنگ دوم جهانی، در کنار ایستگاه قطاری بود که آن جا برای بازرسی محموله‌های گندمی که به مقصد اتحاد جماهیر شوروی، فرستاده می‌شد، ایجاد کرده بودند و به این سبب، مردم بومی به آن جا قریهٔ چک می‌گفتند. قرچک در سال ۱۳۵۵ به شهر تبدیل شد علت توسعه اصلی آن در آن سال‌ها وجود کوره پزخانه‌های زیادی بود که در این منطقه وجود داشت و دارد و دلیل اصلی شکل‌گیری قرچک کوره پزخانه‌های آن است بر روی یکی از دودکش‌های آن که غیرفعال است و در کنار کمربندی واقع شده توسط معمار آن که مشخص نیست چه کسی است با آجر و به صورت برجسته سال ۱۳۳۲ نقش بسته‌است. در سال‌هایی که تهران برای توسعه و ساخت وساز نیاز به مصالح ساختمانی از جمله آجر فشاری داشت کارگران فصلی برای کار در این کوره پزخانه‌ها از شهرستان‌های مختلف به این شهر می‌آمدند؛ از آذربایجان، خراسان، کردستان، ایلام… بعد از شروع جنگ در افغانستان و مهاجرت افغان‌ها، افغان‌ها نیز به این کارگران اضافه شدند و بسیاری از این کارگران فصلی در این شهر ساکن شدند و این شهر شکل گرفت.

شهرک صنعتی قرچک

درباره شهرک صنعتی قرچک

يكي از20 شهرك و ناحيه صنعتي ، شركت شهرک صنعتی قرچک تهران، در صدد ایجاد ۴ فاز به وسعت ۷۵۰ هکتار است

فاز اول دارای زون بندی فلزی، شیمیایی، غذایی و نساجی بوده، همه قطعات آن واگذار شده است دارای 130 واحد صنعتی فعال است

فاز دوم با قطعات بزرگتر از 700 متر مربع ، علاوه بر زون بندی فاز۱ دارای برق الکترونیک ، کانی غیر فلزی و سلولوزی نیز می باشد، در حال تکمیل ساخت و ساز است نیمه دوم ۹۹ واگذاری آن آغاز میگرد. متقاضیان در آن زمان میتوانند به دفتر مرکزی مراجعه نمایند.جواز های تاسیس جهاد ، صنایع (جواز تاسیس مجاز داخل شعاع ۱۲۰ کیلومتری شهر تهران ) و همچنین صنوف توليدي ( نظیر خشکبار کیف و کفش، خیاطی جوراب و…) می توانند نسبت به عقد قرارداد اقدام نمایند.

 شهرک صنعتی قرچک

این شهرک دارای سوله های متعددی است که اگر مایل به فروش آن بودید می توانید با مشاور املاک صنعتی غلامی در ارتباط باشید

همچنین برای خرید سوله در شهرک صنعتی قرچک می توانید با ما در ارتباط باشید .این شهرک با دارا بودن سوله های خاص کار مشتریان را برای انتخاب آسان کرده است

https://www.clickmaster.ir/gharchak

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 55
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 64
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 471
:: بازدید ماه : 2062
:: بازدید سال : 9841
:: بازدید کلی : 108742